مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 14:052023-10-14حوادث

باران در بجنورد باعث قطع شدن آب منازل می شود!


از روز گذشته آب شرب منازل بجنورد دچار اُفت فشار و یا قطعی شده است، اما امروز شرکت آب وفاضلاب اعلام کرد بارندگی و سیل باعث بروز این اتفاق شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، از صبح روز گذشته آب شرب بخش های زیادی از شهر بجنورد با قطعی یا اُفت فشار مواجه شده است که این موضوع باعث گلایه بسیاری از شهروندان بجنوردی شده و باعث اخلال در زندگی روزمره مردم شده است.

قطعی و اُفت فشار آب شرب ازیک طرف ابهام در دلیل و زمان آن نیز از طرف دیگر باعث سردرگمی مردم شده بود که پس از ساعت ها و پیگیری های متعدد شرکت آبفای بجنورد دلیل آن را ورود سیلاب به سد شیرین دره اعلام و گفت 24 تا 48 ساعت زمان نیاز است تا مشکل کاملاً برطرف شود.

برخی از شهروندان بجنوردی نیز با گلایه از پاسخگو نبودن مسئولین این سازمان از عدم پاسخگویی سامانه 124 نیز گلایه کردند.

سیلاب باعث از مدار خارج شدن آب شرب سد شیرین دره شد اما شب گذشته شرکت آب و فاضلاب شهرستان بجنورد در اطلاعیه دیرهنگام و پس از پیگیری های متعدد در اطلاعیه ای اعلام کرد بارش های رگباری و ورود سیلاب به سد شیرین دره مانه و سملقان باعث این اتفاق شده است.

امروز نیز منصور درتومی، قائم مقام شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی در مصاحبه ای دراین خصوص، اظهار کرد: قطع آب مشترکان بجنورد ناشی از ورود گل ولای ناشی از سیلاب ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باران در بجنورد باعث قطع شدن آب منازل می شود!

باران در بجنورد باعث قطع شدن آب منازل می شود!