مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 13:552023-10-13اقتصادي

یارانه تشویقی برای 7 دهک مشمول کالابرگ


با اضافه شدن دهک های 6 و 7 به مشمول طرح کالابرگ الکترونیک، حالا 7 دهک یارانه بگیر کشور می توانند با خرید 200 هزار تومانی در طرح کالابرگ، از یارانه تشویقی این طرح بهره مند شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از همشهری، 2 دهک دیگر نیز به طرح کالابرگ الکترونیک اضافه شدند و تعداد دهک های درآمدی مشمول این طرح به 7 دهک می رسد؛ این اقدام دولت در راستای حمایت از معیشت خانوارها و هدایت یارانه نقدی به مسیر اصلی، یعنی تأمین امنیت غذایی خانوارهاست؛ اما اصل ماجرا چیست؟ بعد از اجرای طرح ملی کالابرگ الکترونیک، ابتدا خانوارهای تحت پوشش نهادهای حمایتی در 3 دهک پایین درآمدی و بعدازآن کل خانوارهای مستقر به این 3 دهک مشمول طرح شدند.

آن ها می توانستند با اختصاص بخشی از اعتبار یارانه نقدی خود به خرید سبد کالابرگ، از یارانه تشویقی برخوردار شوند؛ اما در ادامه ضمن اینکه مشوق ها افزایش یافت، بر تعداد خانوارهای مشمول طرح نیز اضافه شد.

از دوم شهریورماه امسال اجرای طرح کالابرگ الکترونیک به 5 دهک ارتقا یافت و 2 دهک چهارم و پنجم نیز مشمول اجرای این طرح شدند به نحوی که چنانچه همچون دهک های اول تا سوم کم درآمد 50 درصد اعتبار یارانه خود را به خرید 11 قلم کالای پیش بینی شده در طرح کالابرگ الکترونیک اختصاص دهند مبلغ 120 هزار تومان اعتبار مازاد به آنها تعلق می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یارانه تشویقی برای 7 دهک مشمول کالابرگ

یارانه تشویقی برای 7 دهک مشمول کالابرگ