مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 22:202023-09-23بين الملل

تل آویو: توافق با عربستان، باعث محاصره مردم فلسطین می شود


در ادامه سلسله ادعاهای مسئولان صهیونیستی مبنی بر توافق با عربستان، نماینده این رژیم در سازمان ملل گفت که این توافق، باعث محاصره مردم فلسطین می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، گلعاد اردان نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل امروز شنبه مدعی شد که توافق عادی سازی روابط با عربستان سعودی باعث محاصره مردم فلسطین خواهد شد.

این روزها مسئولان صهیونیستی به صورت مکرر، بر طبل عادی سازی روابط با عربستان می کوبند و دعواهای زرگری نیز بین آنها در جریان است؛ به نحوی که ایتامار بن گویر وزیر امنیت داخلی این رژیم مدعی شد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم نباید برای توافق با ریاض، امتیاز بدهد.

اردان هم گفت که توافق با عربستان باعث خواهد شد از تأثیرگذاری مردم فلسطین کاسته شود و باعث انزوای آنان می شود و در نتیجه تنها خواهند ماند.

الی کوهن عادی سازی روابط با عربستان را رویدادی بزرگ تر از توافقات موسوم به ابراهیم که در سال 2020 میان رژیم صهیونیستی با بحرین و امارات متحده عربی امضا شد، دانست و از آن با عنوان گامی بزرگ و تاریخی یاد کرد.

وی با اشاره به نگرانی محافل امنیتی صهیونیستی از پیش شرط عربستان برای غنی سازی اورانیوم در خاک خود، گفت: نباید در این مورد عجولانه قضاوت کرد، این توافق شامل جزییاتی است که هرگز امنیت اسراییل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تل آویو: توافق با عربستان، باعث محاصره مردم فلسطین می شود

تل آویو: توافق با عربستان، باعث محاصره مردم فلسطین می شود