مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 23:002023-10-16سياسي

طرح جدید بنیاد نخبگان برای حمایت از استعدادهای مناطق محروم


معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور از طرحی اختصاصی برای حمایت از استعدادها و نخبگان مناطق محروم و کمتر برخوردار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، اولین روز سیزدهمین همایش ملی نخبگان امروز دوشنبه 24 مهرماه با حضور رییس جمهور، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و رییس بنیاد ملی نخبگان، قائم مقام بنیاد ملی نخبگان، جمعی دیگر از مسئولان کشوری و جمعی از نخبگان و استعدادهای برتر با شعار نخبگان، پیشران پیشرفت و با هدف آشناسازی نخبگان با دستاوردها و فرصت آفرینی برای هم افزایی هرچه بیشتر نخبگان و استعدادهای برتر با یکدیگر در مرکز همایش های نورالرضا ( ع) برگزار شد.

روح الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی وفناوری رییس جمهور در بخشی از سخنان خود در این مراسم گفت: بنده بارها در طول این سال ها خدمت رییس جمهور رسیدم، ایشان همواره از جمله موضوعاتی که از بنده پیگیری می کنند، مربوط به نخبگان است، چرا که نخبگان پیشران موتور پیشرفت کشور هستند.

وی افزود: ما در دو سال گذشته سعی کردیم که برنامه های تحولی متعددی را اجرا کنیم که برنامه با استادت ببین یکی از این برنامه ها بود، در قالب این برنامه دانشجویان به منظور آشنایی با توان و پیشرفت های داخلی، همراه با اساتید خود، از شرکت های دانش بنیان، صنایع و دستاوردهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جدید بنیاد نخبگان برای حمایت از استعدادهای مناطق محروم

طرح جدید بنیاد نخبگان برای حمایت از استعدادهای مناطق محروم