مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 15:002023-10-09بين الملل

قتل عام کودکان؛ جنایت تکراریِ اشغالگران


رژیم صهیونیستی در جریان تجاوزات نظامی مکرر خود از سال 2008 تاکنون، هزاران کودک فلسطینی را در نوار غزه به قتل رساند؛ علاوه بر آن صدها کودک نیز به دلیل بیماری و شرایط بد تحت محاصره جان خود را از دست دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، از صحنه کشته شدن محمد الدره در آغاز انتفاضه دوم فلسطین تا شهادت آلاء قدوم در آغاز تجاوزات جدید تل آویو در سال گذشته، تصاویر کشتار کودکان فلسطینی توسط ماشین جنگ اسراییل به نماد خون تبدیل شد.

خبرنگار شبکه الجزیره ، در این باره می نویسد: بین شهادت محمد و آلاء دو دهه فاصله است؛ فاصله ای که طی آن صدها کودک فلسطینی جان باختند و در هر تنشی همسالان خود را ترک کردند.

دوستانی که هر یک از آن ها ممکن است قربانی بعدی حمله اسراییل باشد؛ حمله ای که از دیوارهای شهر تا خانه های محقر در اردوگاه ها و محله های نوار غزه را با خاک یکسان می کند.

بر اساس اطلاعات رسمی دولت فلسطین، تعداد شهدای کودک از زمان شهادت کودک محمد الدره در آغاز انتفاضه الاقصی (انتفاضه دوم) در سال 2000 به 2230 شهید می رسد؛ اکثر آن ها در چهار دوره قبلی جنگی و برخی هم در یورش های متناوب اشغالگران به شهادت رسیده اند.

فاجعه هایی در قالب نماد طی جنگ ها و تشدید تنش های نظامی اسراییل در غزه در دو دهه اخیر، کودکان قربانی فلسطینی به نماد تبدیل شدند؛ نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قتل عام کودکان؛ جنایت تکراریِ اشغالگران

قتل عام کودکان؛ جنایت تکراریِ اشغالگران