مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 08:452023-10-14سياسي

جشنواره ملی زرشک در خراسان جنوبی برگزار می شود


دبیر جشنواره ملی زرشک در خراسان جنوبی از برگزاری جشنواره ملی زرشک با هدف کمک به رونق بازار این محصول از 29 مهر تا 3 آبان در چند شهر استان و با برنامه های متفاوت خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی دبیر جشنواره ملی زرشک در خراسان جنوبی از برگزاری جشنواره ملی زرشک با هدف کمک به رونق بازار این محصول از 29 مهر تا 3 آبان در چند شهر استان و با برنامه های متفاوت خبر داد.

غلامحسین حسینی، امروز شنبه 22 مهر به رسانه های گروهی گفت: جشنواره ملی زرشک با شعار زرشک خراسان جنوبی برای همه جهانیان از 29 تا 27 مهرماه در شهرستان های قاینات، بیرجند و سایر شهرستان ها و با حضور چهره های اقتصادی، سیاسی،کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس اتاق تعاون خراسان جنوبی افزود: مراسم افتتاحیه این جشنواره ملی 30 مهرماه در سالن دانشگاه آزاد اسلامی قاین همراه اجرای برنامه های فرهنگی و هنری، نمایشگاه جانبی، از جشنواره تا جشنواره و .

برگزار خواهد شد.

حسینی معرفی زرشک به ایران و جهان، ایجاد شور، نشاط، امید و انگیزه در بین مردم استان به خصوص زرشک کاران، حوزه های وابسته به تولید زرشک، ایجاد انگیزه در مسئولان دولتی و بخش خصوصی و تعاونی کشور را اهداف برگزاری همایش برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ملی زرشک در خراسان جنوبی برگزار می شود

جشنواره ملی زرشک در خراسان جنوبی برگزار می شود