مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 10:202023-09-30اقتصادي

مشتری مداری رویکرد بنیادین بانک رفاه کارگران در ارائه خدمات است


مدیرعامل بانک رفاه کارگران در دیدار با تعدادی از مشتریان برتر این بانک در استان یزد بر ضرورت توسعه حمایت های این بانک از مشتریان و لزوم تکریم ارباب رجوع تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر اسماعیل للـه گانی طی سخنانی در این دیدار گفت: بانک رفاه مزین به نام کارگران است و به عنوان یک بانک اجتماعی و یکی از بزرگ ترین بانک های تجاری کشور خود را متعهد به ارائه بهترین خدمات به مشتریان می داند.

  وی افزود: بخش قابل توجهی از مشتریان این بانک صاحبان واحدهای تولیدی، کارآفرینان و مدیران استارت آپ ها هستند که در سال های اخیر سعی شده است در راستای حمایت از تولید ملی و اشتغالزایی، سطح ارائه خدمات و تولید محصولات اختصاصی برای آنان را افزایش دهیم.

  دکتر للـه گانی رویکرد مشتری مداری را به عنوان رویکرد بنیادین بانک رفاه کارگران در سال های اخیر برشمرد و گفت: در این راستا تلاش شده است روابط سازنده با مشتریان و ارائه خدمات با کیفیت به آنان به شکل روزافزونی ارتقاء یابد.

  وی افزود: مشتریان بانک رفاه کارگران به ویژه بازنشستگان و مستمری بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی ولی نعمت این بانک هستند و رضایت مندی این عزیزان از خدمات و محصولات بانک بسیار اهمیت دارد و برنامه های توسعه ای بر اساس نظرسنجی از آنان اجرایی می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشتری مداری رویکرد بنیادین بانک رفاه کارگران در ارائه خدمات است

مشتری مداری رویکرد بنیادین بانک رفاه کارگران در ارائه خدمات است