مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 10:302023-10-15حوادث

علم محوری و هوشمندسازی راهبرد پلیس گلستان


حرکت و مسیر جدید پلیس، علم محوری و هوشمندسازی در چندسال اخیر است و سعی داریم از همه ظرفیت ها برای توسعه توانمندی پلیس با استفاده از علم روز استفاده کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، سعید فاضل دادگر، صبح امروز با اشاره به برگزاری نشست تخصصی پلیس با دانشگاه ها و مراکز علمی در جمع خبرنگاران اظهارکرد: در چند سال اخیر حرکت و رویکرد پلیس علم محوری و هوشمندسازی است و در این مسیر موفقیت هایی نیز کسب کردیم.

وی تصریح کرد: نشست تخصصی با روسای دانشگاه ها، مراکز علمی، شرکت های دانش بنیان برگزار شد تا پلیس بتواند از ظرفیت و پتانسیل این مراکز، تجهیزات پلیسی با کیفیت تولید کند.

فرمانده انتظامی گلستان خاطرنشان کرد: با جلسات برگزار شده به این نتیجه رسیدیم که تا سال آینده دانشگاه جامع علمی کاربردی، مرکز مشاوره و دفتر تحقیقات انتظامی گلستان را به قطب آسیب شناسی استان تبدیل کنیم تا سلامت اجتماعی مردم تضمین شود.

وی ادامه داد: تاکنون پلیس در همه صحنه ها در راستای تامین امنیت جامعه در میدان بوده و شهدایی را در این مسیر تقدیم کرده است و از همه توان و ظرفیت برای تامین امنیت جامعه استفاده می کنیم.

دادگر گفت: از ظرفیت دانشگاه ها و مراکز علمی برای علت و راهکار هرگونه آسیب ها و رویدادهای اجتماعی استفاده می کنیم تا این مشکلات کاهش پیدا کرده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علم محوری و هوشمندسازی راهبرد پلیس گلستان

علم محوری و هوشمندسازی راهبرد پلیس گلستان