مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 02:552023-10-14بين الملل

درخواست نتانیاهو برای تحریم حامیان حماس


نخست وزیر رژیم صهیونیستی ضمن تهدید به انجام حملات جنایتکارانه بیشتر علیه نوار غزه، خواستار تحریم کشورهایی که پناهگاه و حامی حماس هستند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم موقت صهیونیستی که از ابتدای دوران حکمرانی اش در تل آویو این چنین از عملیات گروه های مقاومت فلسطینی غافلگیر نشده بود، خواستار تحریم حامیان حماس شد.

در حالی که تل آویو از حامیان اصلی گروه تروریستی داعش محسوب می شود، اما نتانیاهو با یاوه گویی و تشبیه حماس به داعش، گفت: باید تحریم هایی علیه کشورهایی که پناهگاه و حامی حماس هستند، اعمال شود .

به نوشته روزنامه جروزالم پست ، نتانیاهو در دیدار با اورسولا فون در لاین رییس کمیسیون اروپا ادعا کرد: این خط مقدم بین تمدن و بربریت است و ما باید اطمینان حاصل کنیم که هیچگس با وحشی ها رو به رو نمی شود .

وی همچنین در ادامه حملات جنایتکارانه و بزدلانه به کودکان و زنان فلسطینی در نوار غزه، به آنها هشدار داد: برای آنچه در راه است آماده شوید .

بعد از آغاز عملیات طوفان الاقصی توسط جنبش مقاومت حماس علیه رژیم تروریست صهیونیستی در روز شنبه قبل که منجر به هلاکت حداقل 1500 صهیونیست و زخمی شدن 3400 نفر از آنها شد، کابینه رژیم اشغالگر قدس دستور آغاز حملات گسترده به نوار غزه را صادر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست نتانیاهو برای تحریم حامیان حماس

درخواست نتانیاهو برای تحریم حامیان حماس