مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 20:302023-10-17اجتماعي

آغاز توزیع شیر در مدارس از فردا


فردا اولین نوبت توزیع شیر برای دانش آموزان مدارس ابتدایی در سال جدید اجرا می شود.

- فردا اولین نوبت توزیع شیر برای دانش آموزان مدارس ابتدایی در سال جدید اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس اعلام وزارت آموزش و پرورش فردا قرار است آیین افتتاحیه توزیع شیر برای دانش آموزان مدارس ابتدایی صبح در مدرسه شهید امیر کمندی منطقه نسیم شهر برگزار شود.

بر این اساس، توزیع شیر برای دانش آموزان مدارس ابتدایی در سال تحصیلی 1403_1402 صبح فردا رسما آغاز می شود و از این به بعد تمامی دانش آموزان ابتدایی در سراسر کشور دو نوبت در هفته شیر دریافت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، توزیع رایگان شیر در مدارس برای نخستین بار به طور آزمایشی در سال 79 و از مدارس ابتدایی شهر تهران آغاز و با پوشش 420 هزار دانش آموز اجرا شد و همزمان با اجرای رسمی طرح در سال 80 ، یک میلیون و 200هزار دانش آموز شیر رایگان دریافت کردند.

البته طی سالهای 85 تا 94، جمعیت تحت پوشش این برنامه شامل کلیه دانش آموزان دوره پیش دبستانی، ابتدایی، متوسطه دوره اول و دبیرستان های شبانه روزی بود.

طبق آمار ارائه شده از سوی انجمن صنایع لبنی ایران بین سال های 2001 تا 2016 یعنی بین سال های 79 تا 94 حدود 12 میلیون دانش آموز ایرانی در کلیه مقاطع تحصیلی شیر پاستوریزه و استریل در مدارس دریافت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز توزیع شیر در مدارس از فردا

آغاز توزیع شیر در مدارس از فردا