مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 21:352023-10-06بين الملل

42 شرکت چینی به لیست سیاه آمریکا اضافه شدند


این 42 شرکت چینی که در این فهرست لیست سیاه قرار گرفته اند، مدارهای برقی با منشاء آمریکا را به شرکت های روسی مرتبط با بخش دفاعی روسیه عرضه می کردند.

- وزارت بازرگانی ایالات متحده آمریکا 42 شرکت چینی را به دلیل حمایت نظامی از روسیه در جنگ با اوکراین به فهرست تجاری افزود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا وزارت بازرگانی آمریکا روز جمعه به وقت محلی برابر با 6 اکتبر 2023 و 14 مهرماه جاری اعلام کرد که 42 شرکت چینی را به دلیل حمایت از پایگاه نظامی و صنعتی دفاعی روسیه در فهرست کنترل صادرات قرار داده است.

  وزارت بازرگانی آمریکا افزود: شرکت هایی که در این فهرست قرار گرفته اند، مدارهای برقی با منشاء آمریکا را به شرکت های روسی مرتبط با بخش دفاعی روسیه عرضه می کردند.

  آمریکا افزود که هفت نهاد دیگر را نیز از فنلاند، آلمان، هند، ترکیه، امارات و انگلیس به دلیل حمایت از صنایع نظامی روسیه به فهرست سیاه اضافه خواهد کرد.

    19 ماه پس از جنگ اوکراین، آمریکا و متحدانش همزمان با ارسال انواع کمک ها و حمایت های نظامی و امنیتی، تحریم های بسیاری را بر روسیه به دلیل این جنگ اعمال کرده اند.

  روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در گزارش ماه ژوییه (تیر) خود تصدیق کرده بود که با وجود تحریم های گسترده، اقتصاد روسیه در دوران جنگ از طریق هزینه های دفاعی و دولتی تقویت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

42 شرکت چینی به لیست سیاه آمریکا اضافه شدند

42 شرکت چینی به لیست سیاه آمریکا اضافه شدند