مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 12:052023-10-05سياسي

پالتیکو: برکناری مک کارتی کی یف را ترسانده


پس از آنکه قانونگذاران آمریکایی به برکناری کوین مک کارتی، رییس مجلس نمایندگان رای دادند، این نگرانی در کی یف به وجود آمده که اوکراین به ابزاری برای سیاست داخلی ایالات متحده تبدیل شده است.

- پس از آنکه قانونگذاران آمریکایی به برکناری کوین مک کارتی، رییس مجلس نمایندگان رای دادند، این نگرانی در کی یف به وجود آمده که اوکراین به ابزاری برای سیاست داخلی ایالات متحده تبدیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چند روز پس از آن که قانونگذاران طرح حیاتی ایالات متحده برای ارسال میلیاردها دلار کمک به کی یف را کنار گذاشتند، کوین مک کارتی، رییس مجلس نمایندگان آمریکا توسط همکاران خود در حزب جمهوری خواه برکنار شد.

کمک به اوکراین به عنوان یکی از دلایل این کار عنوان شد.

اکنون رهبران اوکراین پس از یک سال و نیم جنگ دلیل جدیدی برای نگرانی پیدا کرده اند؛ هرج و مرج سیاسی فزاینده در آمریکا، عرضه پول و تسلیحات به آنها را تهدید می کند.

به نوشته نشریه پالتیکو، مقامات در کی یف در مورد آنچه ممکن است در آینده اتفاق بیفتد، سردرگم هستند زیرا سرسخت ترین متحد نظامی آنها، باوجود تضمین های رییس جمهور بایدن و دیگران مبنی بر اینکه ایالات متحده تا زمانی که مهاجمان اوکراین شکست نخورند، ثابت قدم خواهد ماند، به طور ناگهانی غیرقابل اعتماد به نظر می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پالتیکو: برکناری مک کارتی کی یف را ترسانده

پالتیکو: برکناری مک کارتی کی یف را ترسانده