مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 14:052023-10-22حوادث

کشف 2940 لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی


ماموران انتظامی شهرستان های بیرجند و سربیشه از قاچاقچیان 2 هزار و 940 لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط کردند.

- خبرگزاری فارس - خراسان جنوبی؛ در بسته خبری امروز پلیس خراسان جنوبی اخباری با عناوین دستگیری سارق منزل در قاین، کشف هزار و 100 لیتر سوخت در سربیشه، توقیف سوخت خارج از شبکه در بیرجند و کشف انواع لوازم خانگی قاچاق در طبس را مرور می کنیم.

دستگیری سارق منزل در قاین    سرهنگ محمود زال بیکی، فرمانده انتظامی قاینات اظهارداشت: با وقوع یک فقره سرقت منزل در سطح این شهرستان، پیگیری موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

  وی افزود: ماموران کلانتری 11طالقانی شهرستان قاین با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی یک سارق را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

  فرمانده انتظامی شهرستان قاین بیان داشت: متهم در بازجویی های پلیسی به یک فقره سرقت از منزل در شهرستان قاین اعتراف کرد و سارق دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

  کشف هزار و 100 لیتر سوخت قاچاق در سربیشه سرهنگ محمود رضا صالحی، فرمانده انتظامی سربیشه هم گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 2940 لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی

کشف 2940 لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی