مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 15:552023-10-10سياسي

ابراز تمایل ایران و روسیه برای همکاری در جهت حفاظت از گونه های جانوری


رییس سازمان حفاظت محیط زیست در گفت وگوی تلفنی وزیر محیط زیست روسیه با بیان اینکه دریای خزر میراث مشترک هر پنج کشور حاشیه دریاست به گسترش همکاری ها درخصوص کاهش مخاطرات خزر، - تبادل تجربیات درخصوص گونه های جانوری مشترک، مقابله با گرد و غبار و.

تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا علی سلاجقه در گفت وگوی تلفنی الکساندر کوزلوف با بیان اینکه امیدوارم مرزهای صلح و دوستی دو کشور باعث اتفاقات خوب برای مردم کشورهایمان شود، گفت: کشور ایران و روسیه در خصوص تمام مسائل توسعه ای، سیاسی و اقتصادی روابط بسیار خوبی دارند و امیدواریم این همکاری نزدیک در زمینه محیط زیست نیز برون دادهای مثبتی داشته باشد.

وی با بیان اینکه از مواضع مثبت شما در نشست مشورتی وزرای حوزه دریای کاسپین در ژنو تشکر می کنم، گفت: دریای خزر میراث مشترک هر پنج کشور حاشیه دریاست و ضرورت دارد که به مسائل مختلف آن از جمله کاهش تراز آب، آلایندگی ها و موضوعات کمی و کیفی دریای خزر به نحو احسن توجه شود و هر پنج کشور در همکاری با یکدیگر برای کاهش مخاطرات دریای کاسپین تلاش کنند.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست تأکید کرد: در قالب کنوانسیون تهران می توانیم مسائل مربوط به دریای خزر را با حضور یکدیگر حل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز تمایل ایران و روسیه برای همکاری در جهت حفاظت از گونه های جانوری

ابراز تمایل ایران و روسیه برای همکاری در جهت حفاظت از گونه های جانوری