مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 15:102023-09-30فرهنگي

«دوره گردها» به صحنه بازگشتند/ عمو های فیتیله ای در تالار هنر


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، «دوره گردها» یکی از نمایش های پرمخاطب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در راستای طرح تناوبی تئاتر از 11 مهر ماه روی صحنه تالار هنر اجرا می شود.

- دوره گردها به صحنه بازگشتند/ عمو های فیتیله ای در تالار هنر نمایش دوره گردها به کارگردانی علی فروتن از تولیدات مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تالار هنر روی صحنه می رود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، دوره گردها یکی از نمایش های پرمخاطب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در راستای طرح تناوبی تئاتر از 11 مهر ماه روی صحنه تالار هنر اجرا می شود.

دوره گردها نمایشی شاد و آهنگین و برای کودک و خانواده طراحی شده است.

در این نمایش کودکانی با شرایط متفاوت با این گروه روبرو شده و اتفاق های ویژه ای را در کنار هم رقم می زنند؛ این نمایش سعی دارد به صورت غیرمستقیم موارد مختلف رفتاری را با رویکرد روان شناسی بررسی کند.

عوامل نمایش دوره گردها عبارتند از نویسنده: زیبا برجی فلاح، کارگردان: علی فروتن، بازیگران: حمید گلی، علی فروتن، محمد حاجی بابایی، زیبا برجی فلاح، امید اسکندر و محمد ملاولی، موسیقی و اجرا:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دوره گردها» به صحنه بازگشتند/ عمو های فیتیله ای در تالار هنر

«دوره گردها» به صحنه بازگشتند/ عمو های فیتیله ای در تالار هنر