مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 14:202023-10-09اقتصادي

12 ماموریت دولت به استانداران؛ از مهار تورم تا تلاش برگزاری انتخابات پرشور


12 دستور و ماموریت مهم دولت سیزدهم برای استانداران در نشست هم اندیشی معاون اول رییس جمهور و وزیر کشور با استانداران سراسر کشور تشریح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، نشست هم اندیشی معاون اول رییس جمهور و وزیر کشور با استانداران سراسر کشور صبح امروز برگزار شد.

محمد مخبر در این نشست به تشریح و تبیین 12 دستور و ماموریت مهم دولت سیزدهم برای استانداران پرداخت.

براساس اعلام مخبر ماموریت های دولت در زمینه رشد تولید، مهار تورم، مردمی سازی اقتصاد، اتمام طرح های نیمه تمام، پیگیری افزایش اختیارات، تمرکز بر صادرات و تجارت خارجی، افزایش سرمایه گذاری بخش خصوصی و ایرانیان خارج از کشور، رفع و اصلاح نقاط حادثه خیز جاده ها، ساماندهی حاشیه نشینی شهرها، توسعه بنادر و گمرکات، توجه به شهرهای ساحلی و تلاش برای انتخابات پرشور است.

 وی با تاکید بر اینکه استانداران نماینده تام الاختیار و اصلی دولت در استان ها هستند، تصریح کرد: از اشکالات اساسی مدیریت استان ها این است که بعضا اختیارات برای استانداران متناسب با ماموریت های سنگین آنان تعریف نشده و به دنبال آن هستیم با برنامه ریزی و تصویب یک طرح در هیئت دولت، به افزایش اختیارات استانداران برای اجرای ماموریت های استانی و حل مشکلات کمک شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 ماموریت دولت به استانداران؛ از مهار تورم تا تلاش برگزاری انتخابات پرشور

12 ماموریت دولت به استانداران؛ از مهار تورم تا تلاش برگزاری انتخابات پرشور