مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 11:402023-10-10سياسي

همه طرح های صنعتی باید مجوز محیط زیستی داشته باشند.


تشکیل ستاد پسماند و ساماندهی آن کار بزرگی است و همه طرح های صنعتی باید مجوز محیط زیستی داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار محیط زیست خبرگزاری فارس، انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور در مراسم جایزه ملی محیط زیست گفت: در سطح بین الملل به تاثیر زنان در مسئله تغییر اقلیم و شرایط ویژه ای که برای زنان و کودکان اتفاق افتاده توجه ویژه دارند.

وی ادامه داد: بسیاری از بیماری ها به خاطر مشکلات  محیط زیست است، محیط زیست باید برای خانواده سالم و پاک باشد و محیط زیست و خانواده می توانند تاثیر مثبتی بر روی همدیگر داشته باشند.

خزعلی افزود:در بخش شیرابه های زباله، خانم ها بسیار می توانند برای تفکیک زباله کمک کنند تا بتوانیم تفکیک را به بهترین نحو انجام دهیم .

در ادامه این مراسم، علی سلاجقه رییس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به وحشی گری های رژیم صهیونیستی گفت: 70 سال ملتی مظلوم و مسلمان آرامش ندارند و هر روز شاهد ذبح همه اعضای خانواده خود هستند و ندایی بر نمی آید، اما این مظلومین از انقلاب اسلامی الگو گرفته و امروز کارستانی می کنند بزرگ و عظیم .

وی ادامه داد: معادله محیط زیست معادله ای است که در عملکرد انسان و طبیعت است که آن را تشکیل می دهد اما امروز تبدیل به نامعادله شده و انسان  این معادله را از تعادل خارج کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه طرح های صنعتی باید مجوز محیط زیستی داشته باشند.

همه طرح های صنعتی باید مجوز محیط زیستی داشته باشند.