مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 10:402023-10-08سياسي

نماینده مجلس: پوشالی بودن قدرت رژیم صهیونیستی بار دیگر بر همگان آشکار شد


حمله نیروهای مقاومت و کنترل تعدادی از شهرک های سرزمین های اشغالی توسط آنها در یک مدت زمان کوتاه پوشالی بودن قدرت ارتش رژیم صهیونیستی را بر همگان نمایان ساخت.

- مجتبی یوسفی عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به عملیات کوبنده طوفان الاقصی گفت: ما بعد از این عملیات شاهد مسابقه صهیونیست ها برای فرار از سرزمین های اشغالی بودیم که همین مسئله خود اثبات کننده این موضوع است که آنها خود غاصب سرزمین فلسطین بوده و هستند و هیچ مالکیتی بر آن ندارند.

وی افزود: اگر ملتی مالک سرزمینی باشند، به هنگام حمله از کشور و سرزمین خود دفاع می کنند نه اینکه پا به فرار بگذارند و فرار را بر قرار ترجیح دهند.

عضو هیات رییسه مجلس اظهار داشت: حمله نیروهای مقاومت و کنترل تعدادی از شهرک های سرزمین های اشغالی توسط آنها در یک مدت زمان کوتاه پوشالی بودن قدرت ارتش رژیم صهیونیستی را بر همگان نمایان ساخت.

یوسفی خاطرنشان کرد: نیروهای مقاومت که برای تامین سلاح و حتی بعضا فشنگ مورد نیاز خود با محدودیت ها و تحریم های جدی مواجه هستند، ارتش تا دندان مسلح رژیم صهیونیستی را که به لحاظ تجهیز جزو چند ارتش برتر جهان است، به زانو درآورده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: پوشالی بودن قدرت رژیم صهیونیستی بار دیگر بر همگان آشکار شد

نماینده مجلس: پوشالی بودن قدرت رژیم صهیونیستی بار دیگر بر همگان آشکار شد