مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 11:552023-10-16بين الملل

اتحادیه اروپا متعهد به «راه حل دو کشوری» برای فلسطین و رژیم صهیونیستی است


اتحادیه اروپا با صدور بیانیه ای در توضیح موضع خود درباره جنگ رژیم صهیونیستی و نیروهای مقاومت فلسطین گفت، همچنان متعهد به صلح و «راه حل دو کشوری» است.

- اتحادیه اروپا متعهد به راه حل دو کشوری برای فلسطین و رژیم صهیونیستی است اتحادیه اروپا با صدور بیانیه ای در توضیح موضع خود درباره جنگ رژیم صهیونیستی و نیروهای مقاومت فلسطین گفت، همچنان متعهد به صلح و راه حل دو کشوری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اتحادیه اروپا با صدور بیانیه ای نوشت که بر تعهد این اتحادیه به یک صلح پایدار و با دوام بر مبنای راه حل دو کشوری که با تقویت تلاش ها در فرآیند صلح خاور میانه به دست آید تاکید کرده و خواستار تداوم تعامل با آنچه که مقامات فلسطینی مشروع و شرکای بین المللی و منطقه ای آنها خواند، شد.

در این بیانیه که از سوی شورای اروپا منتشر شد آمده است که از نظر اعضای این شورا ارسال کمک های بشردوستانه به غزه برای جلوگیری از تشدید هر چه بیشتر خصومت ها حیاتی است.

این بلوک همچنین از حماس خواست که همه اسرای صهیونیستی را بدون پیش شرط آزاد کند.

اتحادیه اروپا در ادامه این بیانیه مدعی شد، این اتحادیه برای ادامه پشتیبانی از غیرنظامیانی در غزه که بیش از همه نیازمند کمک هستند در ضمن هماهنگی با شرکا از چنین پشتیبانی هایی آماده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه اروپا متعهد به «راه حل دو کشوری» برای فلسطین و رژیم صهیونیستی است

اتحادیه اروپا متعهد به «راه حل دو کشوری» برای فلسطین و رژیم صهیونیستی است