مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 12:302023-10-20سياسي

راه قدس از تهران می گذرد


آنچه نگارنده از سیره و سیاق سیاسی بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی و رهبری استفاده می کند ؛ در عین اهتمام ویژه به مسأله فلسطین و غزه ، ضرورت نگاه از درون و سرو سامان دادن به مشکلات داخلی کشور نباید مورد غفلت و تحت شعاع قرار بگیرد و معنای « راه قدس از تهران .

- 1.

رژیم صهیونیستی سرزمین فلسطین را به زور سرنیزه ، تفنگ ، تانک و تجاوز تصرف کرده است و باید هر چه زودتر از آنجا خارج شود.

2.

متجاوزان نشان دادند اگر فرصت پیدا کنند ، تنها به این سرزمین بسنده نخواهند کرد و به سیاست تجاوزگری و خونریزی خود مبنی بر تصاحب نیل تا فرات تحت نام سرزمین موعود ادامه خواهند داد.

3.

بیش از هفتاد سال گذشته ثابت شده ، صهیونیست ها به هیچ اصل انسانی و اخلاقی پایبند نیستند ، حتی به کودکان شیرخوار هم رحم نمی کنند و به قول امام موسی صدر ماهیت این رژیم شرمطلق است ، چون براساس ظلم ، ستم و تجاوز بنا شده است.

4.

عملیات حماسی طوفان الاقصی علیه تجاوزگری صهیونیست ها بی نظیر بوده و کاملا سران این رژیم را سردرگم و زمین گیر ساخته است به طوری که هنوز هم در حالت کما و اغما به سر می برند و جا دارد از این جهت به فلسطینیان دست مریزاد گفت.

5.

آنهایی که به خاطر مرگ چند صهیونیست قاتل و کودک کش اشک مظلومیت می ریزند و فریاد دفاع از حقوق بشر سر می دهند، بهتر است حداقل مروری بر تنها یک مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه قدس از تهران می گذرد

راه قدس از تهران می گذرد