مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 10:162023-10-09اقتصادي

ایجاد اشتغال برای 899 نفر از نیازمندان خراسان جنوبی


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: در نیمه نخست امسال 86 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی به 806 طرح خود اشتغالی و مشاغل خانگی مددجویان زیرپوشش این نهاد پرداخت که با پرداخت تسهیلات به این طرح ها 899 فرصت شغلی در استان ایجاد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمد عرب، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در نیمه نخست امسال 86 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی به 806 طرح خود اشتغالی و مشاغل خانگی مددجویان زیرپوشش این نهاد پرداخت که با پرداخت تسهیلات به این طرح ها 899 فرصت شغلی در استان ایجاد شد.

وی افزود: در راستای توانمندسازی مددجویان زیر پوشش و مشارکت این افراد در بهبود وضعیت اقتصادی خانواده ها، طرح های مشاغل خانگی و خود اشتغالی در استان اجرا شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی اصولی ترین روش فقر زدایی را آموزش، مهارت آموزی، توانمندسازی محرومان و ایجاد اشتغال عنوان کرد و ادامه داد: برنامه برای آموزش مددجویان شامل نیازسنجی شغلی مناطق، استعداد سنجی مددجویان و مشاوره و هدایت شغلی آن ها، برگزاری دوره های آموزش کارآفرینی و آموزش فنی و حرفه ای برای ارتقای مهارت فنی  است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اشتغال برای 899 نفر از نیازمندان خراسان جنوبی

ایجاد اشتغال برای 899 نفر از نیازمندان خراسان جنوبی