مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 16:502023-10-22اقتصادي

از مردم درخواست داریم در مصرف آب صرفه جویی کنند


استاندار همدان با بیان اینکه برای انتقال آب از سدتالوار به همدان سختی های بسیاری کشیده شده است، از مردم درخواست کرد که در مصرف آب صرفه جویی کنند.

- ایسنا/همدان استاندار همدان با بیان اینکه برای انتقال آب از سدتالوار به همدان سختی های بسیاری کشیده شده است، از مردم درخواست کرد که در مصرف آب صرفه جویی کنند.

علیرضا قاسمی فرزاد یکشنبه 30 مهر در بازدید از پروژه آبرسانی از سدتالوار به همدان، اظهار کرد: 12 پمپ برای انتقال آب از ایستگاه اول به ایستگاه دوم داریم که از این تعداد 9 پمپ اصلی است و هر پمپ با قدرت 200 لیتر بر ثانیه آب را پمپاژ می کند، در ابتدا با دیزل ژنراتور 600 لیتر بر ثانیه آب را انتقال می دادیم که با تقویت به 800 لیتر ارتقاء پیدا کرد و امروز 1200 لیتر بر ثانیه به میزان آب انتقالی اولیه اضافه شد.

وی با بیان اینکه تقویت سیستم انتقال بدان معنا نیست که در هر ثانیه 1800 لیتر آب منتقل شود، بیان کرد: به هر میزان که نیاز استان باشد، آب منتقل می شود و تقویت سیستم انتقال به معنای انتقال 1800 لیتر در ثانیه در همه زمان ها نیست بلکه در حال حاضر با استقرار 12 سوییچ به هر میزان که نیاز باشد تا سقف 1800 لیتر آب انتقال می دهیم.

استاندار همدان تصریح کرد: انتقال آب از سد تالوار تا همدان مسافت 146 کیلومتری را طی می کند که برای رسیدن به آن به همدان بسیار هزینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از مردم درخواست داریم در مصرف آب صرفه جویی کنند

از مردم درخواست داریم در مصرف آب صرفه جویی کنند