مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 15:002023-10-14بين الملل

قانونگذار اروپایی: اگر اتحادیه اروپا کاری نکند، شریک جرم اسراییل می شویم


قانونگذار ایرلندی پارلمان اروپا هشدار داد امتناع اتحادیه اروپا از محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان غزه، آن را شریک جرم تل آویو می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،  میک والاس قانونگذار ایرلندی پارلمان اروپا با انتشار ویدئویی در شبکه اجتماعی ایکس از استاندارد دوگانه اتحادیه اروپا در قبال رویدادهای اخیر در غرب آسیا به شدت انتقاد کرد و هشدار داد امتناع این اتحادیه از محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه، آن را شریک جرم تل آویو می کند.

  والاس در این خصوص گفت: امتناع اتحادیه اروپا از محکوم کردن اسراییل ما را همدست می کند--ما به اسراییل اجازه نسل کشی مردم غزه را می دهیم--اتحادیه اروپا باید فوراً از درخواست سازمان ملل برای رعایت قوانین بین المللی و قانون بین المللی حقوق بشر در همه شرایط، حمایت کند.

  او در پیام خود که جمعه منتشر کرد، گفت: تا امروز جمعه 13 اکتبر، تعدا فلسطینیانی که در غزه در چند روز گذشته کشته شدند، 1417 نفر است که 447 نفر آن ها کودک و 248 نفر آن ها زنان هستند.

اگر برای اتحادیه اروپا حقوق بشر اهمیت دارد، اگر همه توافق داریم که کشتار غیرنظامیان قابل دفاع نیست، چرا اتحادیه اروپا مستقیماً از آن حمایت می کند؟  وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان این که رژیم موقت صهیونیستی برق،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانونگذار اروپایی: اگر اتحادیه اروپا کاری نکند، شریک جرم اسراییل می شویم

قانونگذار اروپایی: اگر اتحادیه اروپا کاری نکند، شریک جرم اسراییل می شویم