مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 13:552023-10-09سياسي

افتخارآفرینی فراجا در دفاع از نظام اسلامی بی نظیر است


امام جمعه کهگیلویه با توجه به هجمه های دشمن علیه نیروی انتظامی گفت: افتخارآفرینی فراجا در دفاع از نظام جمهوری اسلامی در همه ابعاد طی دو سال اخیر بی نظیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت الاسلام علی وحدانی فر در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در دهدشت ضمن تبریک هفته فراجا، اظهار کرد: نیروی انتظامی باعث عزت جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه کهگیلویه با بیان این که نیرو انتظامی در هر زمان و مکان پای کار این نظام است گفت: آرامش امروز جامعه مدیون تلاش های و جانفشانی های شما عزیزان است.

وی افزود: عوامل فراجا برای حفظ نظام و حجاب جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و به عنوان ستون فقرات امنیت اجتماعی هستید.

حجت الاسلام وحدانی فر، با توجه به هجمه های دشمن علیه نیروانتظامی،  افتخارآفرینی نیروهای فراجا در دفاع از نظام اسلامی در همه ابعاد، طی دوسال اخیر را مثال زدنی عنوان کرد.

امام جمعه کهگیلویه با بیان این که دشمنان سعی در تجزیه این کشور داشتند گفت: این ها فکر کردند با مستقر کردن نیروهای رژیم جعلی در منطقه به عنوان یک کلانتر می توانند مسلمانان را تضعیف کنند اما غافل از آن که انقلاب اسلامی تمام معادلات دشمن را بر هم زد و این تفکر را در جهان اسلام به وجود آورد که نمونه آن اتفاقات بی نظیر اخیر روزهای نیروهای مقاومت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتخارآفرینی فراجا در دفاع از نظام اسلامی بی نظیر است

افتخارآفرینی فراجا در دفاع از نظام اسلامی بی نظیر است