مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 15:202023-10-01سياسي

آل هاشم: نفاق مهمترین سلاح دشمنان قسم خورده برای ضربه زدن به جامعه اسلامی است


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: منشأ اصلی تفرقه در جامعه اسلامی دشمنان قسم خورده ای هستند که هرجا بتوانند از شمشیر نفاق برای ضربه زدن به انسان های آزاده ای استفاده می کنند که در مقابل ظلم و فساد بپا خاسته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم یکشنبه در دیدار با عوامل برگزاری و جمعی از شرکت کنندگان در همایش ادبی شمیم وحدت در تبریز اظهار داشت: بزرگترین مفاهیم بشری را می توان در شعر مطرح کرد و این هنر قابلیت بیان تمام مشترکات دینی و فرهنگی بین اقوام و ملت ها را دارد و می تواند دل های سلیم را به هم نزدیک کند.

وی با تاکید بر اینکه شعر وحدت می آفریند و شعر وحدت پلی است است که می تواند عاشقان نبی مکرم اسلام (ص) و حضرات ائمه معصومین (ع) را از این سو و آن سوی جهان بهم برساند، ادامه داد: بدون شک کسی که قلم، هنر و فکرش در این مسیر متعالی ایفای نقش می کند، از عمق دل و ذهن نیز به این مفاهیم اعتقاد عمیق دارد.

 امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: منشأ اصلی تفرقه دشمنان قسم خورده ای هستند که هرجا بتوانند از شمشیر نفاق برای ضربه زدن به انسان های آزاده ای استفاده می کنند که در مقابل ظلم و فساد بپا خاسته اند و در این بین هنر و ادبیات از عوامل اصلی تغییر دهنده هویت جاهلی به هویت متمدن اسلامی است و شعر در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آل هاشم: نفاق مهمترین سلاح دشمنان قسم خورده برای ضربه زدن به جامعه اسلامی است

آل هاشم: نفاق مهمترین سلاح دشمنان قسم خورده برای ضربه زدن به جامعه اسلامی است