مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 14:552023-10-17سياسي

لزوم تسریع در تعیین تکلیف نیروهای خرید خدمات آموزش و پرورش


«لزوم توجه به عدم قطع برق چاه های کشاورزی در فصل گرم» و «تسریع در تعیین تکلیف نیروهای خرید خدمات آموزش و پرورش» از جمله تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی است.

- لزوم توجه به عدم قطع برق چاه های کشاورزی در فصل گرم و تسریع در تعیین تکلیف نیروهای خرید خدمات آموزش و پرورش از جمله تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد نادری عضو هیات رییسه مجلس در جلسه علنی نوبت عصر امروز سه شنبه، تذکرات کتبی نمایندگان را به شرح زیر قرائت کرد: جعفر قادری نماینده شیراز به همراه 37 نفر از نمایندگان به وزرای نیرو و جهاد کشاورزی: لزوم توجه به عدم قطع برق چاه های کشاورزی در فصل گرم.

علی حدادی نماینده ساوجبلاغ به همراه 33 نفر از نمایندگان به وزیر نیرو: لزوم رسیدگی به قطع مکرر چاه های کشاورزی؛ به وزیر بهداشت: ضرورت تکمیل و تجهیز بیمارستان شهر طالقان؛ به رییس جمهور: لزوم پاسخگویی در خصوص علت عدم موافقت سازمان برنامه و بودجه در کمیسیون ماده 23 با احداث بیمارستان جدید شهر مهستان و هشتگرد.

علی علیزاده برمی نماینده دامغان به همراه 39 نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش: لزوم تسریع در تعیین تکلیف نیروهای خرید خدمات آموزش و پرورش.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تسریع در تعیین تکلیف نیروهای خرید خدمات آموزش و پرورش

لزوم تسریع در تعیین تکلیف نیروهای خرید خدمات آموزش و پرورش