مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 15:462023-09-28سياسي

لزوم ارائه راهکار برای انسجام اجتماعی در شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بر لزوم ارائه راهکار برای اتحاد و انسجام اجتماعی در شورای فرهنگ عمومی تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز در شورای فرهنگ عمومی استان باگرامیداشت هفته وحدت، اظهار کرد: جلسه بسیار خوبی بود اما در نوع خودش این جلسه یک فهرست بود و با توجه به اهمیت موضوع اتحاد و انسجام اجتماعی و نیاز جامعه انسانی و اسلامی باید راهکارهایی ارائه شود که ما در مقابل آفات و دشمن و با غفلت و فراموشی ها چه کنیم؟ وی پیشنهاد داد: فهرست آنچه اعضا در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان مطرح کردند در قالب یک جدول مکتوب ارائه دهند تا اولویت ها به لحاظ اهمیت موضوع خودش و از جنبه رتبی در جمع صاحب نظران کارشناسی شود و از قبل در اختیار اعضا قرار گیرد تا برای بررسی و تصویب آن  در شورای فرهنگ عمومی با مطالعه کامل باشد.

به گفته وی اگر بتوانیم یک مسئله کارشناسی شده مورد نیاز استان را تصویب و عملی کنیم دیگران باید از ما تبعیت کنند نه اینکه ما معطل طرح های آنان بمانیم.

ضرورت تقویت هویت ملی در مقابل غرب پرستی  جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی هم اظهار کرد: نوعی خود باختگی و غرب زدگی در محیط های علمی کشور وجود دارد که این معضل به ویژه در دانشگاه ها استان های بزرگ پررنگ تر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ارائه راهکار برای انسجام اجتماعی در شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی

لزوم ارائه راهکار برای انسجام اجتماعی در شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی