مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 11:302023-09-24بين الملل

آغاز عملیات امنیتی گسترده «الحشد الشعبی» در شرق صلاح الدین


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری «الفرات نیوز»، این عملیات امنیتی از 6 محور و با مشارکت نیرو هایی از ارتش و سرویس ضد تروریسم آغاز شد.

- آغاز عملیات امنیتی گسترده الحشد الشعبی در شرق صلاح الدین فرماندهی عملیات کرکوک و شرق دجله وابسته به الحشد الشعبی (بسیج مردمی) با همکاری فرماندهی عملیات استان صلاح الدین عراق، عملیات امنیتی گسترده ای را در جزیره العیث واقع در شرق این استان آغاز کردند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری الفرات نیوز ، این عملیات امنیتی از 6 محور و با مشارکت نیرو هایی از ارتش و سرویس ضد تروریسم آغاز شد.

بنابر اعلام رسانه وابسته به الحشد الشعبی عراق، این عملیات با هدف خشکاندن منابع تروریسم و تحکیم امنیت و ثبات در منطقه اجرا می شود.

با وجود این که گروه تکفیری ـ تروریستی داعش در آبان ماه سال 1396 با جانفشانی محور مقاومت از بین رفت، اما هنوز برخی عناصر و هسته های خفته این گروه تروریستی در مناطقی از عراق و سوریه فعال هستند که هر از چندگاهی اقدام به انجام تحرکات تروریستی می کنند.

از سوی دیگر، ائتلاف مقابله با داعش به رهبری آمریکا نیز همواره از مبارزه فراگیر با این گروه تکفیری و تروریستی و ریشه کن کردن آن خودداری می کند، چرا که فعالیت این عناصر تروریستی بهانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات امنیتی گسترده «الحشد الشعبی» در شرق صلاح الدین

آغاز عملیات امنیتی گسترده «الحشد الشعبی» در شرق صلاح الدین