مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 11:302023-10-21فرهنگي

درخشنده: سینمای کودک نمی تواند سفارشی باشد


پوران درخشنده با بیان نکاتی درباره جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان تاکید می کند: بچه های امروز دوست دارند فیلم هایی را ببینند که با تماشای آن ها با تمام وجود قهقهه بزنند و این خواسته، - پوران درخشنده با بیان نکاتی درباره جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان تاکید می کند: بچه های امروز دوست دارند فیلم هایی را ببینند که با تماشای آن ها با تمام وجود قهقهه بزنند و این خواسته، با سوژه های سفارشی یا آنچه فقط ما دوست داریم برآورده نمی شود.

این کارگردان سینما که داوری فیلم های سی وپنجمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان را برعهده داشت، در گفت وگویی با ایسنا درباره فیلم هایی که در این رویداد دیده و نیز ارزیابی خود از آن بیان کرد.

البته این مصاحبه پس از پایان جشنواره انجام شد و قرار بود یکشنبه هفته گذشته، 23 مهرماه منتشر شود که با توجه به خبر تلخ به قتل رسیدن داریوش مهرجویی و وحیده محمدی فر، انتشار آن به تعویق افتاد.

در ادامه صحبت های پوران درخشنده را در خصوص سینمای کودک و جشنواره آن می خوانید.

این فیلمساز در این گفت وگو بیان کرد: اولین نکته ای که درباره جشنواره امسال می توانم بگویم حضور واقعی بچه ها و خانواده هایشان بود که به نظرم خیلی جالب آمد یعنی حضور آن ها انتخابی بود و از طرف مدرسه یا جایی دیگر نیامده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشنده: سینمای کودک نمی تواند سفارشی باشد

درخشنده: سینمای کودک نمی تواند سفارشی باشد