مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 13:252023-10-19سياسي

چهارهمین اجلاسیه شهدای وحدت سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار شد


چهارهمین یادواره شهدای وحدت در سیستان و بلوچستان با حضور علما، معتمدان، خانواده شهدا و مسئولان در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان چهارهمین یادواره شهدای وحدت در سیستان و بلوچستان با حضور علما، معتمدان، خانواده شهدا و مسئولان در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد.

استاندار سیستان و بلوچستان امروز پنجشنبه 27 مهر در این اجلاسیه گفت: جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در بمباران بیمارستان و مردم بی دفاع غزه در اراده مردم شجاع و مقاوم فلسطین هیچ تأثیری نخواهد داشت.

محمد کرمی با بیان اینکه امروز تمام تلاش آمریکا و انگلیس خبیث برای حفظ و بقای رژیم صهیونیستی و در جهت تقویت و گسترش این رژیم غاصب کودک کش است، اظهار کرد: اسراییل در همه این مدت تلاش کرد تا نسل آینده فلسطین، نسلی باشد که فلسطین و مقاومت را فراموش کنند؛ اما بااراده الهی این نسل قوی تر از نسل گذشته در میدان است و رمز موفقیتشان اتصال به خداوند و وحدت است.

وی ادامه داد: حماس و گروه های اسلامی با وحدت بینشان بزرگ ترین ضربه را به اسراییل زدند و این حمایت الهی است که اسراییل با همه ادعاها در مورد سیستم های اطلاعاتی اش و با کشیدن دیوار دور خودشان نمی تواند از خودشان محافظت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارهمین اجلاسیه شهدای وحدت سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار شد

چهارهمین اجلاسیه شهدای وحدت سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار شد