مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 14:302023-10-02حوادث

کشف 10 کیلو مواد مخدر در آبدانان


فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان گفت: با تلاش و اقدام به موقع ماموران انتظامی قاچاقچی مواد مخدر در انتقال 10 کیلو تریاک ناکام ماند.

- سرهنگ نوروز شریعتی اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران انتظامی شهرستان آبدانان مبنی بر ورود یک دستگاه سواری پراید حامل مواد مخدر، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت و ماموران انتظامی با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) طی هماهنگی با مرجع قضایی اقدام به ایست بازرسی موقت در ورودی شهرستان کردند.

وی با بیان این که خودروی سواری پراید حامل مواد مخدر با مشاهده ماموران بدون توجه به ایست ماموران انتظامی از محل متواری شد، افزود: بلافاصله ماموران به همراه سربازان گمنام امام زمان (عج) خودرو را تعقیب کرده که پس از تعقیب و گریز و منحرف شدن خودروی پراید از مسیر وتوقف آن، در بازرسی از خودرو مقدار 10کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی آبدانان تصریح کرد: در این عملیات ضمن توقیف خودروی پراید ، راننده به عنوان متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

شریعتی خاطرنشان کرد: برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر به صورت مستمر و با اقتدار در دستور کار پلیس قرار دارد، لازم است عموم شهروندان و مردم فهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 10 کیلو مواد مخدر در آبدانان

کشف 10 کیلو مواد مخدر در آبدانان