مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 15:222023-09-24حوادث

کبد و کلیه یک جوان 30 ساله اهل روستای گچین به 3 نفر اهدا شد


رییس واحد اهدای عضو هرمزگان از اهدای کبد و کلیه یک جوان 30 ساله هرمزگانی به 3 نفر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمود حسین پور، رییس واحد اهدای عضو  هرمزگان گفت: احمد صالحی سودرویی، جوان 30 ساله، اهل روستای گچین و پدر یک فرزند، در تاریخ 18 شهریور به علت تصادف با موتور سیکلت دچار ضربه به سر شده و برای درمان به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس منتقل و تحت مراقبت های ویژه قرار گرفت.

با توجه به ضربه وارد شده به سر این جوان، مغز وی دچار خونریزی و در نهایت در تاریخ 26 شهریور مرگ مغزی توسط پزشکان متخصص تایید شد.

رییس واحد اهدا عضو هرمزگان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اضافه کرد: بعد از تایید مرگ مغزی و رضایت خانواده ایثارگر صالحی سودرویی برای اهدای اعضا بدن عزیزشان به بیماران نیازمند عضو پیوندی، هماهنگی لازم جهت اعزام جراح از مرکز پیوند جنوب غرب انجام شد.

حسین پور بیان کرد: جراح از بیمارستان بوعلی شیراز به بیمارستان شهید محمدی اعزام و کبد و 2 کلیه این جوان در اتاق عمل این بیمارستان برداشته و برای پیوند به بیماران نیازمند عضو پیوندی، به شیراز منتقل شد.

وی ضمن قدردانی از خانواده صالحی سودرویی برای انجام این کار ارزشمند و خدا پسندانه و طلب آمورزش برای آن مرحوم، افزود: خانواده صالحی سودرویی از خانواده های اهل تسنن بوده که ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کبد و کلیه یک جوان 30 ساله اهل روستای گچین به 3 نفر اهدا شد

کبد و کلیه یک جوان 30 ساله اهل روستای گچین به 3 نفر اهدا شد