مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 14:252023-10-20بين الملل

اعلام آمادگی 4500 امدادگر هلال احمر گیلان برای اعزام به غزه


مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از آمادگی چهار هزار و 500 امدادگر، پرستار و پزشک عضو جمعیت هلال احمر گیلان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، هادی سلیمی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان در سخنان پیش از خطبه این هفته رشت در مصلی این شهر با اشاره به جنایات رژیم منحوس صهیونیستی در نوار غزه اظهار کرد: رژیم منحوس رژیم با نشان دادن چهره ضدبشری خود و با زیر پا گذاشتن معاهده های بین المللی خوی استعمارگری خود را به دنیا نشان داد.

وی با محکومیت کشتار صد ها زن و کودک بی پناه، گفت: حمله رژیم منحوس صهیونیستی به بیمارستان غزه و شهادت احمر گیلان آمادگی خود را برای خدمت در مناطق جنگ زده غزه اعلام می دارند.

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان در حال حاصر جمعیت هلال احمر گیلان با آمادگی کامل نیرو ها و با تأمین تجهیزات مورد نیاز، برای حضور نیرو ها در مناطق جنگ زده اعلام آمادگی کرده اند.

جنایات غیرانسانی غزه نمود ماهیت ضدبشری رژیم صهیونیستی حجت الاسلام محمد چهری مسؤول دفتر نهاد نمایندگی، ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گیلان نیز در اجتماع اعضای جمعیت هلال احمر گیلان در مصلای رشت نیز با محکومیت جنایت بزرگ و نسل کشی در غزه اظهار کرد: رژیم منحوس صهیونیستی بی توجه به قوانین بین المللی و با نشان دادن ماهیت ضدانسانی خود با خوی وحشیانه به افرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی 4500 امدادگر هلال احمر گیلان برای اعزام به غزه

اعلام آمادگی 4500 امدادگر هلال احمر گیلان برای اعزام به غزه