مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 11:352023-10-16سياسي

ضعف کنترل آب های سطحی در سیلاب های فراشهری


رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهراصفهان با بیان اینکه یکی از چالش های مهم سیلاب های فراشهری است، گفت: به رغم مدیریت بحران در داخل شهر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سید امیر سامع، رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهراصفهان اظهار کرد: بحران یک موضوع همه جانبه و غیرقابل پیش بینی است که هیچ گاه خبر نمی کند.

وی با بیان اینکه پیش از وقوع بحران و حادثه، فرصت گفت وگو و تبادل نظر در رابطه با وظایف و تقسیم بندی آن ها با یکدیگر به خوبی فراهم است، افزود: در این زمان هرکسی موظف است اقدامات پیشگیرانه و موارد پیش بینی خود را از نظر سخت افزاری و نرم افزاری فراهم کند.

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: این امر در استان کار مهم و سختی است که از دستگاه ها مطالبه انجام وظایف صورت گیرد.

وی تاکید کرد: زمانی که بحران ایجاد می شود، کسانی که در صحنه هستند، بر اساس امور وجدانی و مسائل اعتقادی خود عمل می کنند و بیشترین فشار به آن ها وارد می شود و بیشترین مطالبه از آن ها صورت می گیرد.

سامع گفت: یکی از چالش هایی که در موضوع سیلاب های شهری اصفهان مطرح است، موضوع سیلاب های فراشهری است، به عنوان مثال در حوادث و اتفاقات سال گذشته بهارستان و سپاهان شهر، به رغم م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضعف کنترل آب های سطحی در سیلاب های فراشهری

ضعف کنترل آب های سطحی در سیلاب های فراشهری