مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 22:452023-09-23حوادث

راننده مخل نظم و امنیت حادثه تعزیه خوانی پارس آباد دستگیر شد


دادستان پارس آباد از دستگیری و بازداشت فرد مخل نظم و امنیت تعزیه خوانی روستای اجیرلو شهرستان پارس آباد خبر داد.

- ایسنا/اردبیل دادستان پارس آباد از دستگیری و بازداشت فرد مخل نظم و امنیت تعزیه خوانی روستای اجیرلو شهرستان پارس آباد خبر داد.

فیروز فرهانی امروز، اول مهر با تاکید بر اینکه امنیت، آرامش و حس آرامش جامعه یکی از اولویت های اساسی دادستانی است، تصریح کرد: شخصی که در شانزدهم اردیبهشت ماه در روستای اجیرلو شهرستان پارس آباد و در مراسم عزاداری اقدام به اخلال در نظم و آسایش عمومی از طریق زیر گرفتن احدی از تعزیه خوانان با اتومبیل شخصی خود کرده بود با دستور قاطع قضایی و با تلاش های قابل تحسین عواملین فراجا دستگیر ،به دادسرا معرفی و بازداشت شد.

وی خاطرنشان کرد: بنا به تحقیقات محوله و اظهارات متهم مشکلات شخصی و روحی از جمله داشتن برگ جلب به خاطر محکومیت دیگر، انگیزه متهم بوده و قصد اهانت به عزاداری را نداشته است.

وی ادامه داد: ایجاد حس امنیت و آرامش و حفظ پایدار این مهم از حقوق بارز ملت فخیم و فهیم شهرستان پارس آباد می باشد و وقوع جرائم خشن ،این امنیت را خدشه دار می سازد.

به ضرس قاطع در حدود اختیارات دادستانی اجازه فرار و در امان ماندن متهمان جرائم خشن را از چنگال پرقدرت قانون را نخواهیم داد و برخورد صریح ،قاطع و قانونی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راننده مخل نظم و امنیت حادثه تعزیه خوانی پارس آباد دستگیر شد

راننده مخل نظم و امنیت حادثه تعزیه خوانی پارس آباد دستگیر شد