مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 08:302023-10-05سياسي

روحیه جهادی در ارائه خدمات باعث امیدواری مردم به نظام و انقلاب شده است


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم، گفت: از ابتدای انقلاب با روحیه جهادی توانسته ایم بر بسیاری از مشکلات غلبه کنیم و کشور را به سمت پیشرفت و آبادانی سوق دهیم.

- ایسنا/قم معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم، گفت: از ابتدای انقلاب با روحیه جهادی توانسته ایم بر بسیاری از مشکلات غلبه کنیم و کشور را به سمت پیشرفت و آبادانی سوق دهیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم شامگاه 12 مهرماه با حضور در محله چهل اختران از طرح شهید دکتر رهنمون که توسط بسیج جامعه پزشکی استان قم در حال اجراست بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، سید مهدی قریشی ضمن تقدیر از این اقدام ارزشمند بسیج جامعه پزشکی استان قم، گفت: داشتن روحیه جهادی یک از امتیازات نیروهای انقلابی است که به برکت نظام اسلامی به عنوان یک ارزش تلقی می شود و از ابتدای انقلاب با این روحیه توانسته ایم بر بسیاری از مشکلات غلبه کنیم و کشور را به سمت پیشرفت و آبادانی سوق دهیم.

معاون استاندار قم با اشاره به خدمات جهاد سازندگی در سال های پس از انقلاب اسلامی، افزود: در سال های ابتدای انقلاب و خصوصا دوران دفاع مقدس مجموعه هایی همچون جهاد سازندگی توانستند خدمات بسیاری را خصوصا در روستاها و مناطق محروم کشور عرضه کنند که اثرات و برکات آن ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحیه جهادی در ارائه خدمات باعث امیدواری مردم به نظام و انقلاب شده است

روحیه جهادی در ارائه خدمات باعث امیدواری مردم به نظام و انقلاب شده است