مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 09:412023-10-18سياسي

روایت آقای وکیل که نابینایی را مشکل نمی داند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، شاید تصورش هم سخت باشد اما زیر پوست همین شهرها افرادی هستند باوجود اینکه از برخی نعمت خدادادی بی بهره هستند ولی این نداشتن ها هیچ گاه بهانه ای نشده دست از تلاش بردارند.

حرف زدن با این افراد و روایت تلاش هایشان بهترین سرمشق و الگو برای نسل جدید ما محسوب می شود تا از این تلاش ها درس بگیرند.

یاسر فرجی کوه خیلی از کودکی روشن دل بوده و زمانی که متولد شده نمی توانست دیدن را تجربه کند که اکنون وکیل پایه یک دادگستری است.

*نابینایی را مشکل نمی دانم سخنان خود را از گذشته شروع می کند، زمانی که متولد شده و هرگز نتوانست نعمت دیدن را درک کند ولی اینکه نمی بیند را مشکل نمی داند و این موضوع از کلامش موج می زند.

از خاطرات دوران کودکی شروع می کند و می گوید: در یک خانواده ای بزرگ متولد شدیم و با این مساله که نمی توانستیم ببینم کنار آمده بودم.

*احساس تنهایی نکردم از همان کودکی مادرم شرایطی برایم فراهم کرده بوده که با دیگران و برادر و خواهرانم فرقی ندارم و همین هم باعث شد در اکثر اوقات کودکانه و نوجوانانه در کنار برادرانم و هم سن و سالانم در بازی ها و انجام کارهای بیرون مشارکت می کردم.

مشارکت در امور موجب شد احساس تنهایی نکنم، بخاطر همین پذیرش مساله برایم راحت تر بود و هم اینکا گوشه گیر نشدم و اجتماعی بار آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت آقای وکیل که نابینایی را مشکل نمی داند

روایت آقای وکیل که نابینایی را مشکل نمی داند