مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 07:402023-10-08سياسي

ماجرای جابه جایی مدیرکل جهادکشاورزی مازندران از اعلام زمان معارفه تا لغو


طی روزهای گذشته خبر تغییر مدیرکل جهادکشاورزی مازندران بسیار داغ شده بود؛ این ماجرا زمانی رنگ واقعیت به خود گرفت حتی گزینه پیشنهادی و زمان مراسم تودیع و معارفه اعلام شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، طی روزهای گذشته خبر تغییر مدیرکل جهادکشاورزی مازندران پیچید این ماجرا زمانی رنگ واقعیت به خود گرقت حتی گزینه پیشنهادی و زمان مراسم تودیع و معارفه اعلام شد.

براین اساس از سوی محمدعلی نیک بخت وزیر جهادکشاورزی در حکمی بابک مومنی به سمت رییس سازمان جهادکشاورزی مازندران منصوب شد و حتی زمان هم امروز اعلام شد.

در مقابل روابط عمومی استانداری مازندران  طی اطلاعیه ای به صورت عکس نوشت در فضای مجازی و بدون درج در سایت رسمی استانداری مازندران اعلام کرد؛ ️ تاکنون هیچگونه هماهنگی برای تغییر مدیر کل جهاد کشاورزی استان با استانداری مازندران صورت نگرفته است؛ طبق این موضوع هیچ تغییری در مدیریت جهاد کشاورزی استان در روز آینده اتفاق نخواهد افتاد.

از هفته های گذشته زمزمه تغییر مدیریتی فراگیرترین سازمان دولتی در استان مازندران مطرح شده بود که منصورعلی زارعی عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در  جمع خبرنگاران در هفته گذشته پاسخ به سوالی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای جابه جایی مدیرکل جهادکشاورزی مازندران از اعلام زمان معارفه تا لغو

ماجرای جابه جایی مدیرکل جهادکشاورزی مازندران از اعلام زمان معارفه تا لغو