مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 12:502023-10-09سياسي

توجه به روستاها نباید فقط در شعارها باشد


امام جمعه کوهسرخ وضعیت جاده کوهسرخ به نیشابور را بسیار نگران کنند، اسفبار و نامناسب دانست.

- حجت الاسلام محمود رضایی با انتقاد شدید از وضعیت جاده کوهسرخ به نیشابور گفت: مسئولان باید نگاه جدی تر و سریع تری به ساماندهی محور کوهسرخ به نیشابور داشته باشند.

وی با بیان اینکه این جاده در حقیقت دو شهرستان و بلکه بیشتر را به هم متصل می کند و همه روزه تعداد زیادی خودرو از این مسیر که جاده زیارت هم محسوب می شود عبور می کنند، عنوان کرد: با وجود کوهستانی بودن منطقه و وجود پیچ و خم های فراوان و خطرناک و بروز حوادث رانندگی کیفیت آسفالت این مسیر به خصوص در حوزه استحفاظی نیشابور نیز به شدت خراب است.

امام جمعه کوهسرخ با تأکید بر اینکه محور کوهسرخ به نیشابور نیاز جدی به روکش آسفالت دارد، افزود: تا کی باید مردم نجیب کوهسرخ این گونه مشکلات و کاستی ها را در این مسیر صعب العبور تحمل کنند.

وی اظهار کرد: مسئولان و نمایندگان محترم دو منطقه(ترشیز بزرگ و نیشابور کهن) باید تلاش جدی تر داشته باشند تا این جاده فرعی تبدیل به اصلی و به استانداردهای لازم برسد.

رضایی تصریح کرد: اگر این کار به این زودی ها محقق نمی شود حداقل روکش آسفالت بیش از 40 کیلومتر باقیمانده ی مسیر نیشابور به کوهسرخ را پیگیری کنید، آسفالت نامناسب جاده، مردم و وسایل نقلیه آن ها را عاصی و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به روستاها نباید فقط در شعارها باشد

توجه به روستاها نباید فقط در شعارها باشد