مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 15:152023-10-21بين الملل

نخست وزیر کانادا با فریاد های «شرم بر تو» از مسجد بیرون رانده شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نمازگزاران خشمگین مسجدی در تورنتو به دلیل حمایت جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا از رژیم صهیونیستی و کشتار مردم مظلوم غزه، - نخست وزیر کانادا با فریاد های شرم بر تو از مسجد بیرون رانده شد نخست وزیر کانادا که به دلیل محکوم نکردن حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه، با سیل اعتراضات روبه رو شده است، در بازدیدی سرزده، از یک مسجد بیرون رانده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نمازگزاران خشمگین مسجدی در تورنتو به دلیل حمایت جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا از رژیم صهیونیستی و کشتار مردم مظلوم غزه، در جریان حضور وی در این مسجد، با فریادهای شرم بر تو او را از مسجد بیرون راندند.

نمازگزاران خشمگین همچنین خواستار عدم سخنرانی ترودو در مسجد شدند.

در ادامه نیز، هنگام خروج نخست وزیر کانادا از این مسجد، مردم او را هو کرده و از او خواستند تا نسبت به تسریع آتش بس در غزه اقدام کند.

در بین جمعیت معترض، زنی که پلاکاردی با نوشته نسل کشی را متوقف کنید در دست داشت، با کنایه از ترودو پرسید چند کودک فلسطینی دیگر باید سلاخی شوند تا درخواست آتش بس کنید؟! به تازگی 33 نماینده پارلمان کانادا با امضای نامه ای خطاب به ترودو، خواستار پیوستن کانادا به فراخوان اعلام آتش بس فوری و تسهیل رفع انسداد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخست وزیر کانادا با فریاد های «شرم بر تو» از مسجد بیرون رانده شد

نخست وزیر کانادا با فریاد های «شرم بر تو» از مسجد بیرون رانده شد