مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 14:252023-09-27اقتصادي

بدهی بیش از 46 میلیارد تومانی اشخاص حقیقی و حقوقی به شهرداری قوچان


اشخاص حقیقی و دستگاه های اجرایی این شهرستان حدود 46 میلیارد و 582 میلیون تومان به شهرداری این شهر بدهی مالی دارند که بیشتر آن ها در حوزه عوارض و پروانه است و اکثراً کمیسیون ماده 77 دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قوچان، ابوالفضل فاضلی حق پناه ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات شورای اسلامی این شهر اظهار کرد: براساس بررسی های انجام شده میزان بدهی ادارات و دستگاه های اجرایی این شهرستان به شهرداری قوچان تاکنون 26 میلیارد و 480 میلیون تومان بوده که بیشترین آن مربوط به یکی از اداره ها و 9 میلیارد و 100 میلیون تومان است.

وی با یادآوری این موضوع که این بدهی ها از گذشته وجود دارد و تا این لحظه توسط شورای اسلامی بروزرسانی شده است، افزود: در حوزه اشخاص حقیقی نیز میزان احصا شده بدهی ها 20 میلیارد و 102 میلیون تومان است که از اوایل دهه 90 تاکنون بوده و بیشترین آن که البته هنوز قطعی نشده 8 میلیارد و 800 میلیون تومان هست.

شهردار قوچان بیان کرد: میزان بدهی اشخاص حقیقی مربوط به 382 پرونده بوده که بدهی های بالای 100 میلیون تومان مربوط به 25 نفر ابلاغ شده است و این میزان هم به عوارض و پروانه ها اختصاص دارد.

فاضلی حق پناه با تأکید بر اینکه این ارقام با توجه به اخطارهای متعدد تاکنون پرداخت نشده و کار خوبی توسط شورای اسلامی این دوره انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدهی بیش از 46 میلیارد تومانی اشخاص حقیقی و حقوقی به شهرداری قوچان

بدهی بیش از 46 میلیارد تومانی اشخاص حقیقی و حقوقی به شهرداری قوچان