مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 16:452023-10-18بين الملل

تجمع ضد صهیونیستی مردم گرگان آغاز شد


تجمع عظیم مردم ولایتمدار شهر گرگان در محکومیت جنایت های اخیر رژیم غاصب صهیونیستی و اعلام حمایت از مردم ستم دیده غزه در شهر گرگان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، هزاران نفر از اهالی شیعه و سنی شهرستان گرگان عصر امروز با برگزاری تجمعی اعتراض آمیز در مقابل دانشگاه گلستان، جنایت های اخیر رژیم منحوس و اشغالگر صهیونیستی را در به خاک و خون کشیدن مردم ستم دیده و بی دفاع غزه و به ویژه بمباران بیمارستان این شهر را محکوم کردند.

دانشجویان، دانش آموزان، بازاریان، علمای شیعه و سنی، کارمندان، کارگران و همه اقشار مردم شهر گرگان با حضور در این تجمع خودجوش بزرگ، اقدامات وحشیانه سربازان اهریمن صفت رژیم منحوس اسراییل را محکوم کردند.

مرگ بر اسراییل، مرگ بر آمریکا ، وای اگر خامنه ای اذن جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد ، مرگ بر سازشکار ، اسراییل جرثومه فساد است ، اسراییل و استکبار، روباه و گرگ و کفتار و سیدحسن نصرالله، بسم الله بسم الله از جمله شعارهای مردم گرگان در این تجمع اعتراضی بود.

در ادامه این تجمع، شرکت کنندگان پرچم رژیم جنایتکار صهیونیستی را آتش زدند و برای حمایت از مردم بی دفاع غزه اعلام آمادگی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع ضد صهیونیستی مردم گرگان آغاز شد

تجمع ضد صهیونیستی مردم گرگان آغاز شد