مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 07:502023-09-27سياسي

معتادان کرمانشاه ساماندهی می شود


تفاهم نامه سه جانبه به ارزش 8 میلیارد تومان در راستای ساماندهی معتادان متجاهر بین استانداری، بهزیستی و شورای مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه به امضا رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، تفاهم نامه سه جانبه استانداری، بهزیستی و شورای مبارزه با مواد مخدر استان در راستای ساماندهی معتادان متجاهر به امضا رسید.

  علی شعبانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با ا اشاره به آمار بالای اعتیاد در استان، اظهار کرد: متأسفانه تعداد قابل توجهی قربانی اعتیاد در استان شناسایی شده است.

وی از طراحی فرآیندی برای جمع آوری معتادان با همکاری بهزیستی و شورای مبارزه با مواد مخدر استان سخن گفت و افزود: ابتدا معتادان را دسته بندی و درمان خواهیم کرد تا به چرخه زندگی بازگردند.

  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه، از اختصاص رقمی 8 میلیارد تومانی در این راستا خبر داد و خاطرنشان کرد: بین این افراد معتاد، استعدادهای خوبی وجود دارد که با فراهم شدن فضا برای توانمندسازی آن ها، علاوه بر بازگشت به جامعه، می توانند اشتغالی هم داشته باشند.

شهبازی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه نیز، ادامه داد: تا کنون 3 هزار و 200 معتاد متجاهر شناسایی شده که یک هزار و 450 نفر از این تعداد، جمع آوری شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معتادان کرمانشاه ساماندهی می شود

معتادان کرمانشاه ساماندهی می شود