مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 08:302023-10-09سياسي

حضور جهاددانشگاهی قم در شهرستان جعفرآباد پررنگ تر شد


یک کلاس آموزشی در شهرستان جعفرآباد، با همکاری جهاددانشگاهی استان قم تجهیز شد و با برگزاری دوره آموزشی کمک های اولیه به بهره برداری رسید.

- ایسنا/قم یک کلاس آموزشی در شهرستان جعفرآباد، با همکاری جهاددانشگاهی استان قم تجهیز شد و با برگزاری دوره آموزشی کمک های اولیه به بهره برداری رسید.

به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان قم، حامد حیاتی، سرپرست این واحد به همراه معاون آموزشی و مدیر سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاددانشگاهی قم در حاشیه بهره برداری از یک کلاس آموزشی در دفتر فرماندار جعفرآباد حضور یافت و با وی به گفت وگو نشست.

حامد حیاتی، سرپرست جهاددانشگاهی قم در این نشست ضمن قدردانی از همکاری های فرمانداری شهرستان جعفرآباد با جهاد دانشگاهی واحد استان قم، گفت: رسالت جهاددانشگاهی همکاری در برداشتن کارهای بر زمین مانده است و این موضوع دغدغه ماست لذا تا جایی که بتوانیم مؤثر باشیم دریغ نخواهیم کرد و جهادی و جهادگرانه پای کار هستیم.

محمد رستمی، سرپرست معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان قم نیز در این دیدار با اشاره به حمایت های فرماندار جعفرآباد از احداث شعبه آموزشی جهاددانشگاهی در این شهرستان، گفت: به لطف خدا توانستیم به تجهیز یک کلاس فضای آموزشی جهاد دانشگاهی را در شهرستان جعفرآباد راه اندازی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور جهاددانشگاهی قم در شهرستان جعفرآباد پررنگ تر شد

حضور جهاددانشگاهی قم در شهرستان جعفرآباد پررنگ تر شد