مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 10:552023-10-10ورزشي

رفتار یک مربی با فوتبالیست های کم سن و سال باید چگونه باشد؟


یک مربی فوتبال معتقد است رفتار خوب مربی و مدیر مدارس فوتبال باعث ایجاد علاقه مندی، انگیزه و تدوام فعالیت ورزشی از سوی بازیکنان کم سن و سال برای سالیان متمادی خواهد شد.

- ایسنا/خوزستان یک مربی فوتبال معتقد است رفتار خوب مربی و مدیر مدارس فوتبال باعث ایجاد علاقه مندی، انگیزه و تدوام فعالیت ورزشی از سوی بازیکنان کم سن و سال برای سالیان متمادی خواهد شد.

محسن بابادی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: به اعتقاد بنده خوش خلقی یا همان حسن خلق، کلید حل هر معما و سنگ بنای تمامی اصول اخلاقی است.

در همین زمینه در ورزش نیز که باید روح پهلوانی، مردانگی و جوانمردی حرف اول و آخر را بزند، خوش اخلاقی بهترین مکمل برای این ویژگی ها خواهد بود.

در ورزش خصوصا فوتبال رده های پایه و مدارس فوتبال، رفتار خوب و پسندیده مربیان و مدیران مدارس فوتبال با بازیکنان و خانواده های آنان، سبب ایجاد تعامل دوطرفه و تربیت اخلاقی و ورزشی بهتر بازیکنان در محیطی صمیمی و امن خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین این رفتار خوب باعث ایجاد علاقه مندی، انگیزه و تدوام فعالیت ورزشی از جانب بازیکنان کم سن و سال برای سالیان متمادی خواهد شد و اصطلاحا با رفتار مناسب و پسندیده هم خانواده بازیکنان و هم خود بچه ها به بهترین شکل جذب ورزش خواهند شد و چه بسا یک رفتار نابجا، نادرست، خشونت آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفتار یک مربی با فوتبالیست های کم سن و سال باید چگونه باشد؟

رفتار یک مربی با فوتبالیست های کم سن و سال باید چگونه باشد؟