مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 17:402023-10-08اقتصادي

بهترین عملکرد حوزه اشتغال زایی به نام بانک پارسیان رقم خورد


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعطای لوح تقدیر به کورش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان از حسن همکاری و تلاش های این بانک در راستای تحقق کمی و کیفی اهداف دولت در برنامه زیست بوم مّلی اشتغال و اعطای تسهیلات اشتغالزایی از منابع تکلیفی و بودجه سنواتی و .

- اخبار شرکت ها؛ سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعطای لوح تقدیر به کورش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان از حسن همکاری و تلاش های این بانک در راستای تحقق کمی و کیفی اهداف دولت در برنامه زیست بوم مّلی اشتغال و اعطای تسهیلات اشتغالزایی از منابع تکلیفی و بودجه سنواتی و حمایت از مشاغل خانگی تقدیر کرد.

گزارش های منتشرشده نشان می دهد؛ بانک پارسیان با تحقق 115 درصدی بودجه تکلیفی ابلاغی سال 1401، بهترین عملکرد را در حوزه اشتغالزایی به نام خود ثبت و بالاترین درصد عملکرد را در بین بانک های کشور از آن خودکرده است.

بانک پارسیان با برنامه ریزی و هدف گذاری در سال گذشته موفق گردید با تخصیص هدفمند اعتبار به طرح ها و پروژه ها، سهم قابل توجهی در ایجاد فرصت شغلی به دست آورد به طوری که بر اساس کارنامه عملکرد توانست با ایجاد 47,538 فرصت شغلی طی سال 1401، در بخش های مختلف خدمات، صنعت و معدن و کشاورزی، متناسب با سهم خود از نقدینگی کشور، در این مهم نقش آفرینی نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین عملکرد حوزه اشتغال زایی به نام بانک پارسیان رقم خورد

بهترین عملکرد حوزه اشتغال زایی به نام بانک پارسیان رقم خورد