مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 13:252023-09-23اقتصادي

افزایش 28 درصدی فوتی های ناشی از حوادث کار در آذربایجان شرقی


مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی عنوان کرد: در پنج ماهه نخست امسال، 46 نفر بر اثر حوادث ناشی از کار در استان، جان خود را از دست دادند که این آمار نسبت به مدت مشابه درسال گذشته 28 درصد افزایش یافته است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی عنوان کرد: در پنج ماهه نخست امسال، 46 نفر بر اثر حوادث ناشی از کار در استان، جان خود را از دست دادند که این آمار نسبت به مدت مشابه درسال گذشته 28 درصد افزایش یافته است.

مهرداد ستاره افزود: از این تعداد 19 نفر به علت سقوط از بلندی، 12 نفر بر اثر اصابت جسم سخت، 9 نفر بر اثر برق گرفتگی، 2نفر خفگی، 2 نفر غرق شدگی و 2نفر بر اثر سوختگی جان خود را از دست دادند.

وی اضافه کرد: در این مدت، 639 نفر نیز بر اثر مصدومیت ناشی از حوادث کار به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه در مردادماه امسال 13 نفر به علت حادثه کاری جان خود را از دست دادند، گفت: 147 نفر مصدوم شدند که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته کاهش 8 درصدی را نشان می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی پزشکی قانونی استان، وی اضافه کرد: تعداد کل فوت شدگان حوادث کاری در سال گذشته برابر با 78 نفر بوده که همگی آنها مرد بودند و تعداد کل مصدومین حوادث کاری مراج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 28 درصدی فوتی های ناشی از حوادث کار در آذربایجان شرقی

افزایش 28 درصدی فوتی های ناشی از حوادث کار در آذربایجان شرقی