مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 03:052023-10-06بين الملل

اوربان: پیوستن اوکراین به اتحادیه اروپا مساله ساز است


نخست وزیر مجارستان گفت، اتحادیه اروپا باید در روند عضو کردن اوکراین در این اتحادیه با توجه به درگیر بودن این کشور در جنگ حساسیت بیشتری به خرج دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ویکتور اوربان ، نخست وزیر مجارستان در سخنرانی در نشست غیر رسمی سران اتحادیه اروپا در شهر گرانادا در اسپانیا بیان داشت، از آنجا که اتحادیه اروپا هرگز تا پیش از این وارد کردن یک کشور درگیر در جنگ به جمع اعضایش را در نظر نداشته، عضویت اوکراین در این اتحادیه هم نیازمند یک بررسی راهبردی است.

به نوشته خبرگزاری تاس ، اوربان به خبرنگاران مجارستانی بیان کرد،  فرآیند بررسی نامزدی اوکراین برای پیوستن به اتحادیه اروپا  پرسش های بسیار زیادی ایجاد می کند و از آنجا که اتحادیه اروپا هرگز قبل از این وارد کردن یک کشور درگیر در جنگ به جمع اعضایش را در نظر نگرفته، وضعیت اوکراین نیازمند یک بررسی راهبردی است.

نخست وزیر مجارستان اظهار کرد: ما باید بفهمیم عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا به چه دلایلی برای این اتحادیه خوب خواهد بود، اینکه چنین تصمیمی چه تبعاتی در پی دارد و چه هزینه هایی برای اتحادیه اروپا ایجاد خواهد کرد؟ به گفته نخست وزیر مجارستان، با عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا مسائلی جدی نه فقط در حوزه امنیت، بلکه همچنین مسائل در حوزه های دیگر همچون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوربان: پیوستن اوکراین به اتحادیه اروپا مساله ساز است

اوربان: پیوستن اوکراین به اتحادیه اروپا مساله ساز است