مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 12:052023-10-07ورزشي

4 طلا در انتظار آزادکاران/ حذف اکبرپور و خدابخشی +عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، در ادامه نوزدهمین دوره بازی های آسیایی 2022 هانگژو، امروز (شنبه 15 مهر ماه) در چهاردهمین روز از این رقابت ها، - ورزشکاران کشورمان در چهاردهمین روز از بازی های آسیایی هانگژو در 8 رشته ورزشی به مصاف حریفان خود رفته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، در ادامه نوزدهمین دوره بازی های آسیایی 2022 هانگژو، امروز (شنبه 15 مهر ماه) در چهاردهمین روز از این رقابت ها، ورزشکاران کشورمان در 8 رشته ورزشی (کشتی آزاد، کاراته، شطرنج، کبدی (مردان)، واترپلو، جوجیتسو، وزنه برداری و سنگنوردی) به مصاف حریفان خود رفته اند و برای کسب مدال تلاش خواهند کرد.

در ادامه رقابت های کشتی آزاد بازی های آسیایی هانگژو امروز مسابقات 4 وزن دوم و پایانی برگزار شد که یونس امامی در 74، حسن یزدانی 86، مجتبی گلیج در 97 و امیرحسین زارع در 125 کیلوگرم با برتری مقابل حریفان موفق به کسب حضور در فینال شدند.

کشتی آزادامامی گام به فینال گذاشت در وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد که 19 شرکت کننده حضور دارند، یونس امامی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 7 بر 2 از سد اوروزو بک توکتومامبتوف از قرقیزستان گذشت.

وی در دور سوم نیز با نتیجه 10 بر 2 مقابل لو فنگ از چین به برتری رسید و گام به نیمه نهایی گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 طلا در انتظار آزادکاران/ حذف اکبرپور و خدابخشی +عکس

4 طلا در انتظار آزادکاران/ حذف اکبرپور و خدابخشی +عکس