مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 14:402023-09-29سياسي

دشمن حمله همه جانبه ای علیه خانواده و مراکز تعلیم و تربیت طراحی کرده است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: متاسفانه دنیای هواپرست با محوریت غرب و استکبار به خانواده و مراکز تعلیم و تربیت حمله همه جانبه کرده و برای اینکه این دو مرکز را نابود کند، - ایسنا/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: متاسفانه دنیای هواپرست با محوریت غرب و استکبار به خانواده و مراکز تعلیم و تربیت حمله همه جانبه کرده و برای اینکه این دو مرکز را نابود کند، برنامه های دقیق دارد و هزینه های کلان می پردازد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه امروز کرمان با توصیه همه به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: به فرموده حضرت علی علیه السلام از برکات رعایت تقوا، برداشته شدن عذاب و سرزنش روز قیامت است.

وی افزود: این افتخار اینگونه محقق می شود که زبان، قدم و قلم ما در دنیا در راستای رضایت خداوند حرکت کند و مراقبت کنیم.

علیدادی سلیمانی در ادامه با اشاره به دو نگاه مادی و معنوی در دنیا بیان کرد: برخی دنیا را محل عبور می دانند و هدفشان آخرت است و تکلیف محور هستند در نگاه دیگر، دنیا هدف است و در این نگاه دیگر تکلیف مهم نیست.

امام جمعه کرمان گفت: کسانی که این نگاه را دارند، قرآن کریم در آیات متعددی درباره آنها می گوید دلهایشان آمادگی شنیدن حق و حقانیت را ندارد و به هیچ وجه زیر بار حق نمی رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن حمله همه جانبه ای علیه خانواده و مراکز تعلیم و تربیت طراحی کرده است

دشمن حمله همه جانبه ای علیه خانواده و مراکز تعلیم و تربیت طراحی کرده است